Konsument

Dla Hortex najważniejsza jest dla nas dbałość o konsumenta i jego zaufanie, dlatego wszystkie produkty z tworzone są z pasją z najlepszych owoców i warzyw przy zachowaniu najwyższej jakości i dbałości o bezpieczeństwo wyrobów. Wszystkie produkty są naturalne i bez dodatku konserwantów – zastosowane technologie umożliwiają otrzymywanie produktów, których trwałości nie trzeba przedłużać poprzez dodawanie substancji chemicznych:

  • soki, nektary i napoje – poddawane są termicznej pasteryzacji bądź sterylizacji, a następnie w aseptycznych warunkach rozlewane do kartonowych, plastikowych lub szklanych opakowań, które stanowią bezpieczną barierę dla powietrza i zawartych w nim drobnoustrojów;

  • mrożonki owocowe – owoce są myte i poddawane procesowi głębokiego, „szokowego” mrożenia (dzięki temu zachowują walory smakowe zbliżone do świeżych owoców) w temperaturze poniżej -25°C . Następnie przechowywane w temperaturze poniżej -22°C;
  • mrożonki warzywne – warzywa są myte, blanszowane i głęboko, „szokowo” zamrażane (pozwala to na zachowanie walorów smakowych zbliżonych do świeżych warzyw) w temperaturze poniżej -25°C. Następnie przechowywane w temperaturze -22°C.

PRODUKTY HORTEX PODLEGAJĄ SUROWEJ KONTROLI JAKOŚCI NA WSZYSTKICH ETAPACH PROCESU PRODUKCYJNEGO. KONTROLĘ FIRMA ROZPOCZYNA JUŻ NA POLACH, GDZIE UPRAWIANE SĄ ZAKONTRAKTOWANE PRZEZ NIĄ WARZYWA I OWOCE, A KOŃCZY KONTROLA JAKOŚCI GOTOWYCH WYROBÓW.

konsumenci Hortex
Aby zapewnić dokładną kontrolę i bezpieczeństwo produktów, firma wykorzystuje nowoczesne technologie.

W wszystkich zakładach produkcyjnych Grupy Hortex zostały wdrożone kompleksowe systemy zarządzania jakością. Wszystkie zakłady produkcyjne posiadają certyfikaty potwierdzające: najwyższą jakość i bezpieczeństwo produktów IFS/BRC, ISO 9001:2000, HACCP, produkcję niezagrażającą środowisku - ISO 140001 oraz system zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy OHSAS 18001.

W ramach procedur wdrożono także system pomiaru zadowolenia klientów oraz procedury reklamacji. Do każdej reklamacji firma podchodzi z należą troską, żadnej nie pozostawia bez odpowiedzi. Uczciwie i otwarcie komunikuje się ze swoimi konsumentami zarówno w reklamach, w mediach społecznościowych, jak i poprzez czytelnie znakowanie opakowań.

   

 

PLIKI